2009-01-03
 13:41:41

3 januari

Wow, vilken bra start på året verkligen. Igår dumpade André mig. Ja jag tänker inte skriva, "det tog slut" eller något liknande eftersom han verkligen dumpade mig. Inte på något elakt sätt, jag förstår hur han kände. Självklart kunde jag inte sova på hela natten men det värsta har gått över nu. Jag har insett under natten att jag gillar visserligen han fortfarande men det var inte samma som innan och det var bra det tog slut. För nu behöver jag inte oroa mig för vad han gör och har jag gjort något fel, sa jag något jag inte borde sagt osv. Det var längesen jag var singel och jag tror jag tänker vara det ett tag nu. Jag är på ett bra humör idag och hoppas inte det blir som mina andra förhållande att vi aldrig mer pratar med varandra, för det vill jag inte. Han är en bra kille och det var bra att han sa hur han kände igår.

Det är inte ens hälften av vad jag vill ha sagt men om man sammanfattar det så kan man väl säga att jag är glad idag, det kommer antagligen ta ett tag att komma över det men det går bättre än förväntat.

Nu ska jag träffa Emma i stan<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: