2009-07-09
 16:24:24

åh ja

Ja nu är det verkligen bevisat, alla tekniska saker hatar mig. Nu har min dataladdare förstörts, och det roliga är att den funkade igårkväll, men nu nej nej då ska den fan va sönder. Sjukt irriterande. så min data har ungefär en timme kvar att leva. Arrrghhhh fan vad arg jag är, detta är fan den andra laddare jag har till denna datan. Och när jag köpte den så passade den knappt då heller, jag ska gå in till jävla kjell och co och TALA LITE ALLVAR. Och miranda tappade sin mobil idag och den gick isönder så nu har hon inga knappar kvar.

Man har dessutom börjat märka vad alla jordgubbar gjort mig. Jag har en jordgubbsmössa, min bakgrundsbild på mobilen är en bild på en jordgubbem, jag och Rebecca går ständigt runt och nynnar på strawberryfields forever och inatt drömde jag att jag kastade jordgubbar på Sallys kompisar, fast på riktigt så känner inte ens hon dom människorna som i min dröm var hennes kompisar. Nej nu ska jag döda min dator.


UPPDATERING

Jag tror jag fixade så datan kan laddas men ingen får nånsin flytta datan. då dör någon.


beccs
PUBLICERAT: 2009-07-09, 17:58:02 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

du är 1l jordgubb,


mirq
PUBLICERAT: 2009-07-10, 08:49:45

har du letat efter skalet ellårrrrrrrr`?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: