2009-07-21
 17:28:30

ffeffs

Nu är jag hemma hos Feffs =) längesen man träffade henne dessvärre åker hon till helsingborg imon. Men vi träffas väl nästa vecka igen. Miranda stack precis för hon skulle kolla på Harry Potter ikväll.. Jag vill se den !!! men nej då ska Bosse och mamma fylla år. Så jag och Sally köpte en present till dom idag. Ganska konstig present faktiskt. . men haha ja.

Sen ikväll ska jag träffa Alex och pappa. Imorgon blir det nog Jenny och Beccan.

Insåg precis att jag inte berättade varför jag inte kan gå på bio. Men det är för alla mina pengar gick till mamma och Bosses present. Dock var "alla mina pengar" endast 200 kr haha. men visst vill min chef vara dum i huvudet så VISST. (jag har inte fått min lön)

Nu ska jag gå


mirq
PUBLICERAT: 2009-07-22, 09:43:51

asnajs present ju :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: