2009-07-19
 22:59:00

godkväll kära vänner av olivia

Jag kollar på walk the line,

I veckan har jag

varit i simrishamn och festat
åkt buss till ystad för att sedan ta en buss till lund.
Varit i bjärnum  med 2 av mina favorit tjejer
Kollat på handboll i Åhus
Varit på läkarbesök
Åkt till Karlshamn och gått på östersjö festivalen

Detta har resulterat i att min hals är helt förstörd. Nu menar jag inte att jag är hes, utan jag har så ont i den att det knappt går att svälja. Men läkaren sa att det inte var något fel på den, men vad vet han egentligen. Det måste ju vara något fel för det kan inte vara normalt att ha halsmandlar stora som golfbollar och inte kunna svälja utan att nästan dö. Nu är Hugo jobbig. Tillbaka till ämnet. Jag har iaf smittat både Jenny och Hugo än så länge så jag kanske borde spärras in.

Nu kommenterade Hugo att jag skrev han var jobbig. Snart säger väl han något om det jag skriver nu också. Han skrattar..

Och sa förhelvete. Men jag fick en puss också.

Viv är helt galet arg på Johnny Cash nu. Och alla deras barn gråter.
Så nu har jag inget mer att skriva. Eller jo jag tänkte på det innan, fattar ni att halva sommarlovet redan har gått? Det går sjukt fort. tiden alltså ..Jag är lite trött, godnatt för tillfället


vädermiranda
PUBLICERAT: 2009-07-19, 23:02:13

den filmen är inte bra, jag lider med dig och din hals


beccs
PUBLICERAT: 2009-07-20, 03:12:21 | URL: http://akustikbeccs.blospot.com

jag kan meddela dig att jag också är smittad.. ska vi vara sjuka tillsammans någon dag i veckan babe?


hugo
PUBLICERAT: 2009-07-20, 15:11:48

du är bäst



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: