2009-07-26
 11:15:41

godmorgon

Jag är hos Hugo just nu han påstod att bussen gick 18 över 11 men den gick inte förrän 48. Han är inte så smart. Han ser vad jag skriver..............  Och han plågar mig med att sticka sin haka i min axel. Det lät perverst men det är det inte.  Nu sa han skärp dig. Haha jag har inget skärp. Så sa jag alltid när jag var liten. Igår var ganska trevligt trots att jag hade sjukt ont i fötterna och det var kallt. Jag ska jobba om cirkus 3 h. Wooho. Sen ska jag hem och vänta på nästa dag då jag ska jobba 6 h. Och på tisdag ska jag hem till Emma och sova där. Och någon dag i veckan ska vi till Danmark har jag bestämt. Och på fredag är det fest hos Alicia, Och på lördag blir det bio med Emma. Hoppas jag. Vill verkligen se Harry Potter. 

Förresten Becci om du vill följa med mig och Miranda och Fefffs på fredag så smsa mig.


beccs
PUBLICERAT: 2009-07-26, 18:19:21 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

men okej,, då kanske jag skickar ett sms till dig sen.. saknar dig som in i!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: