2009-07-02
 21:30:04

hej 118 100 jag gillar er också

Vet ni jag tror att 118 100 gillar mig. För först frågade jag vem som var snyggaste mellan mig och Rebecca. Och vad blir svaret? Jo, att Olivia är snäppet snyggare. Och sen frågar jag vem är coolast mellan Olivia och Hugo svaret där blir "Olivia ligger snäppet högre på häftigthetsskalan" Och när Hugo nyss frågade vem som var mest skillad mellan Hugo och Olivia, även där blir svaret "Olivia är snäppet mer än Hugo".

Ja dom vet verkligen allt! Och dom gillar nog ordet snäppet tror jag.

Annars då? Jo jag har badat och retat min syster lite för att hon har en pojkvän som heter Hejdå, och jag har ätit paj. Inte mycket mer over and out


beccs
PUBLICERAT: 2009-07-03, 00:30:26 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

jag tror att det har med ditt namn att göra,, dem gillar kanske oliver kanske på 118 100


sally
PUBLICERAT: 2009-07-03, 10:00:50 | URL: http://sallyplace.blogg.se/

han heter inte hejdå ditt pucko :P

Hayder**<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: