2009-07-13
 23:31:51

hej ännu en dag

nej det är kväll och jag har färgat och klippt mitt hår. Jag har även gått runt och jämrat mig för förra året hade ont i halsen och det blev hela tiden värre och värre tillslut kunde jag inte äta mer och efter 2 veckor fick jag reda på att det var en halsböld som dom fick skära i bla bla bla. Och nu har jag jag börjat få samma symptomer och jag vill verkligen inte ha det igen för då kommer dom att operera bort mina halsmandlar och det är inte så jävla skönt. Så nu har jag fått det sagt. Godnatt


vädermiranda
PUBLICERAT: 2009-07-14, 11:56:47

dina halsmandlar är fett coola!


Joffe
PUBLICERAT: 2009-07-14, 17:54:34

Inget farligt att operera bort halsmandlarna.. har själv fått dom bortopererade, det är jävligt precis efteråt och i några dar men det går att uthärda.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: