2009-07-22
 23:36:41

hur gick det då?

Ja skåneresa blev det inte men vi hade rätt roligt ändå. Blir alltid glad av Beccan och Jenkis.

Vi käkade i parken, jag fick min lön (YEAY) vi åkte till österäng och gjorde lite fler filmer sök på jenkan92 på youtube och ta videorna som heter utflykt till österäng. Ja jag tänker inte länka. Sen åkte vi till ekohallen. Ja och vi köpte nudlar. mmmm så det ska jag äta till frukost imon.
Rebecca åt en hel dippa (alltså utan nånting annat) eller ja hon sög upp det med ett sugrör. för då fick hon 20 kr av mig. lite äckligt kanske. Sen har vi bestämt att vi ska till tosselilla. Jag vill åka den 1 augusti men Jenny vill åka den 7 augusti.
Spännande värre. Såg röd drake precis.

Hejdå


hugo
PUBLICERAT: 2009-07-22, 23:40:32 | URL: http://inthemysterytimeofcoldandrain.blogg.se/

Rebecca är hävarn när det gäller sås :o Men det är lugnt för du fick din lön i tjugor ;o

Åk den sjunde för då kan jag och oskar följa med för det är nog därför jenny vill åka då? :p


Jonas
PUBLICERAT: 2009-07-23, 11:35:03

Men Oliflia, du måste ta min text med en nypa salt. :)


Jenny
PUBLICERAT: 2009-07-23, 17:07:53

Jag tycker vi åker den 7. Jag måste nämligen jobba lite för jag har inga pengar.

Dessutom tror jag att jag ska jobba ensam, eftersom att pappa ska nog iväg till helgen.

vad vet jag, men det är ju kul.. (A).

Pratat med mirre?


mirre
PUBLICERAT: 2009-07-23, 18:00:18

nä nu ska vi nog åka den 8!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: