2009-07-24
 23:38:25

jag känner mig som en liten liten men ändå ganska stor ballong

Nej beccs jag har inte kvar mjölken i fönsterkarmen för mamma tyckte det var äckligt. Men jag tror iof att hon fortfarande tycker jag är äcklig. Igår sa hon till mig att mitt rum inte var stökigt utan det var snuskigt äckligt. tack. Och hon har klagat på allt jag gjort. jag ville köpa ett par strumpbyxor och då sa  hon "ska du ha strumpbyxor mitt i sommaren?"
Och idag när vi åkte hem från gbg så skällde mamma på Isac för att han inte kunde vara still och då började han gråta helt hysteriskt och mamma sa "jag tycker olivia kan trösta dig, för det är hennes fel" jaaahhaa ja inte för att jag tvingade Isac att göra nånting men visst låt det vara mitt fel att han gråter. Sen gör jag ingenting och Isac bara "Oliiviaaa trtrtröstatatar mimimimig ininintete" Och mamma säger då "TRÖSTA HONOM" så då säger jag "varför det?" eller ja det är inte så viktigt så snabbspolning nu. Iallafall mamma säger igen "men trösta honom då" jag gör fortfarande inget och mamma lägger då kommentaren "Nej Isac hon vet nog inte hur" Jag säger "nej det vet jag inte och jag tror inte heller det hjälper någon o jag tröstar Isac" Så mamma säger "Det måste vara något fel i huvet på dig du är ju störd" Sen byter hon plats med mig så jag får sitta i framsätet och hon därbak i mitten (haha). Jaja annars har jag haft ganska roligt.

Vi åker den 8 augusti om det är okej med alla?

Och jag har fortfarande ont i halsen/örat

Och Emmas pojkvän är asjobbig


din lilla vän som du pratar med på msn
PUBLICERAT: 2009-07-24, 23:42:10

ojoj lilla anna, nu får vi ta och coola ner oss. Håll ut olli, snart får du flytta hemifrån, bo hos miiiiiiiiiiiig :D


hugo
PUBLICERAT: 2009-07-25, 02:03:12 | URL: http://inthemysterytimeofcoldandrain.blogg.se/

du har haft det trevligt ser jag :)


bäccs
PUBLICERAT: 2009-07-25, 16:26:47 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

huhu,, alltså ,, ja ,,, okej,, :P alltså, ja,, jag kan inte hjälpa det men hela konversationen var lite rolig faktiskt,,



jo jag kan närsom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: