2009-07-22
 11:39:56

nänä

men om inte ni kommenterar varför ska jag då kommentera era bloggar.
Presenten till mamma och Bosse var dessvärre ett wokjärn. Ni vet man tänker ju alltid, "jag önskar jag hade ett wokjärn" OCH NU har familjen perdegård-grahn-palm-sventorp fixat det så nu kan vi alltid äta wokat.

Egentligen så orkade vi inte leta present (förlåt) så när jag då såg ett wokjärn blev min kommentar "ja det blir säkert bra" och Sallys kommentar blev "men då kommer vi alltid äta wokat ju" Jag vann för hon orkade inte fortsätta leta.

Jag har fått ett par nya hörlurar till ipoden. Plus en utskällning av både mamma och pappa tillsammans (wow, det är inte ofta dom 2 är på samma sida) att jag förstör alla mina grejer, så dom ska nu sluta köp saker till mig. Sure.

Det är ganska äckligt på mitt rum just nu.

Och jag saknar mina esteter.


hej


hugo
PUBLICERAT: 2009-07-22, 14:32:34 | URL: http://inthemysterytimeofcoldandrain.blogg.se/

klart du vann, du är envis. och hörlurar är bättre än en hörlur :o


bäccs säger...
PUBLICERAT: 2009-07-24, 02:48:06 | URL: http://akustikbeccs.bloggspot.com

ja men ååkej.. har du glaset med mjölk kvar i fönsterkarmen?


johannes
PUBLICERAT: 2009-07-28, 18:45:58

tack :)


johannes
PUBLICERAT: 2009-07-28, 18:46:26

tack :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: