2009-07-08
 11:24:10

(nice dream)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva bara för att min fantasi har dött ut. tyvärr. Men ja igår jobbade jag sen träffade jag Hugo och när vi åkte bil hem så spelade dom radioheads låt creep på p3, lite oväntat faktistkt. Träffade även Antreski som hade mycket att säga. Och på kvällen blev det stan igen med salsa och tivoliparken. Ikväll ska jag Mirran och bläcki ut igen och då blir det lite mer party. Jag inte gillar kristianstaddagarna, men av någon anledning slutar det alltid med att jag är inne nästan varje dag. hmm.. mja vad kan man mer skriva, min väska gick i sönder igår lite tråkigt för jag älskar den. Och vi målar vårt hus, eller ja alla målar utom jag men ändå det blir säkert fint.

Slut


hugo
PUBLICERAT: 2009-07-08, 23:59:57

haha du är dum i huvet :( vi ska prata på lördag så du vet! och sen saknar jag dig redan, haha.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: