2009-07-05
 19:30:06

nja inte riktigt

Jag är fortfarande på skit dåligt humör trots att Rebecca är här och livar upp stämningen med sin vackra musik. Jag är elak mot alla som säger något fel så det är bäst att passa sig. Iaf så har jag nu betalat av mina telefonräkning, och det känns ju lite bra. Annars då? Jo jag är sjukt sugen på godis men eftersom österslöv är världens sämsta ställen att bo på så har vi ju givetvis ingen affär här och närmsta ligger förstås 40 min härifrån med cykel. Nej jag tror inte att jag tänker cykla någonstans i detta vädret heller. Gud så jag klagar nu skäms jag lite, fast iof så jobbar jag och Bläcki stenhårt på vår nya bittra stil som vi ska vara mästare på när vi är gamla, typ 30 år där någonstans. Vi ska istället för att skaffa barn och gifta oss, starta en lama-kennel. Mitt inne i centrum, sen ska vi bara prata om våra lamor hela tiden med alla. Och vi ska ha skyltar där det står, "mata inte lamorna" och "Lamorna bits". En annan bra ideé som jag och Bläcki har spånat på är att alla borde ha ett chip inuti benet, det ska funka som en multiplot av busskort, kreditkort och blipare. Sen får alla affärer ha en sån där sak man har när man typ åker skidor så det lyser grönt om man har pengar på chipet så förs det över till den andra personens chip, eller kanske arbetets gemensamma chip.. Äsh nu har jag spårat ut lite. Tillbaka till verkligen, mitt sommarkort funkade inte idag när vi skulle in till hässlehåla det hade avmagniserats. Jävla sommarkortskit. Men dom fixade det så nu funkar det nog.

Och nu har jag fixat det som skulle fixas. Och jag ser fram emot tivolirock som satan nu


miransda
PUBLICERAT: 2009-07-07, 09:48:42

fan vad ni har bra idéer tjejer! Bra jobbat! Imorgon ses vi!!!


Anonym
PUBLICERAT: 2009-07-10, 14:57:54

vi är ganska bra(Y) (ehh,, tummnupp)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: