2009-07-03
 17:21:27

olivia

Ikväll blir det utgång, och just nu står alla tjejerna i mina kläder. jag tar det som en komplimang att dom gillar mina kläder.

Det var väl mest det jag ville säga. Hmm kassan stämde inte idag så jag är lite ledsen över det.
Ola sa precis att han har kvar sina lunarstorm. cooling, nu vill han gå in på lunarstorm och ragga små tjejer, nä det vill han nog inte.

Nu ska jag och Ola spela mariokart, han säger att han är bäst men han känner inte till mina dolda talanger. hähä

Och  Miranda har idag hittat 40 kronor och Ola 20 kronor, varför har inte jag gjort det?


vädermiranda
PUBLICERAT: 2009-07-03, 17:50:33

ja nu är jag asrik och ja jag diggar din kläder jätte mycket :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: