2009-07-05
 14:44:00

sjukt jobbigt att komma på en rubrik

Jag orkar inte blogga för jag är så deprimerad över jobbhelvetet, fy vad jag inte vill jobba mer får ont i magen varje gång jag tänker jag måste upp halv 7 och jobba fram tills 2 (ja nu är tiderna ändrade så det blir 1 timme extra varje dag minst). Och igår jobbade jag 9 jävla timmar i 30 graders sol utan någon som helst rast. Och sen har vi problem med tivolirock också tjejer så ni vet, men vi jobbar på det, nej vänta nu fick vi goda nyheter medans jag skrev detta. haha min begåvade vän becci sitter och spelar på mitt keybord lite miss li.


Och jag ska aldrig bli vuxen verkar sjukt tråkigt


I am evil
and I pay my friends to say
I'm loving, caring and so kind

and I've got a big mouth
and a heart full of shit
but I don´t care about it



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: