2009-07-20
 17:27:17

tillbaka

Nu har jag duschat, och jag tror att just nu är Hugo hemma i lund igen.

Jag måste säga att jag satte mig på en sån där sak man har sand i och när jag reste mig upp sen så typ "kliade" det på rumpan alltså det gjorde ont, ni vet den känslan om man tar på sån där gul isolerings sak. Vad bra jag är på att beskriva, nä inte riktigt. Iallafall så försvinner det inte. Så nu har jag ont i halsen och på rumpan. Förresten måste jag säga att jag ogillar min "chef" så att säga väldigt mycket. Hmm imorgon ska jag nog träffa felicia och senare min pappa jag vill även gå på bio på onsdag (beccs) åker till göteborg på torsdag är där till fredag och på lördag jobbar jag halva dagen. Söndag inget planerat men jag vill träffa mina vänner speciellt Mirq, för jag saknar henne.


Ja det var det som kommer hända om jag inte avlider p.g.a min hals. Och ja Beccs vi borde verkligen träffas och vara sjuk allihopa tillsammans.


Anonym
PUBLICERAT: 2009-07-20, 18:15:43

jag kommer imorgon och blir smittad jag med! miss uuuu



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: