2009-07-12
 17:52:55

undra sa flundra är gädda en fisk

Som becci brukar säga. Igår var det tivolirock och det var väldigt trevligt. Isac snackar fruktansvärt mycket. Aldrig är han tyst. Nu berättar han om alla filmer (läskiga filmer) som han har sett. Harry potter OCH sagan om ringen. Jag kollar förresten på Harry Potter och jag var ensam hemma precis och det var jätte skönt men sen kom alla hem och förstörde.. Nej skoja bara. Hmm Jag är ledig denna veckan och detta står på schemat, Mirandas fest, kolla på Harry Potter och halvblodsprinsen, fixa min lön, köpa ny laddare, lämna in min kamera och träffa Hugo. Jag är ganska hungrig.


beccs
PUBLICERAT: 2009-07-13, 15:04:20 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

sås och potatis..


inte miranda
PUBLICERAT: 2009-07-13, 16:52:03

see ya tomorrow bitch



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: