2009-06-16
 19:50:00

fuckit

Nej jag gillar inte tanter längre, om det är några som är oförskämda så är det dom. Såhär frågar jag varje gång någon köper jordgubbar "Vilken vill du ha?" då svarar dom "det spelar ingen roll men ta den här". Alltså? då spelar det ju roll. Eller så tar dom jordgubbar från andra litrar och säger "dom tillhörde denna tror jag"  Giriga. Och sen kommer dom fram och frågar vad dom kostar och när jag säger det, då säger dom "det är mycket billigare på torget" JAHA MEN KÖP DÄR DÅ. Och den sista grejen om tanter jag vill säga är att dom skyller på mig ifall min växel är slut. Och det är väl knappast mitt fel, jag kan inte springa in hela tiden och växla och lämna alla jordgubbar. Puckon.

Så det var det, idag var faktiskt en bra jobb dag. Jag blev tillomed fotat för någon tidning, eller ja min mun skulle vara med, men still. awesome. Och sen stannade jag under hela Matildas arbetsskift för jag är så snäll plus att louise var också där. Hmm jag köpte sommarkortet så nu kan jag hälsa på er mina icke kristianstad-vänner !

Sen gjorde jag en tabbe på vägen hem, jag var så trött att jag somnade på bussen, tänker att ja det är en bra bit kvar innan jag ska hoppa av. Vaknar sedan av att jag hör någon trycker på stoppknappen, hinner uppfatta "fan jag har åkt för långt" och hoppar av. Visar sig att jag hoppat av i Karsholm. Jaha det var ju en rätt bra bit ifrån där jag skulle hoppat av, och då ringer jag mamma så hon får hämta mig. Sitter under tiden och studerar en jätte stor läskig fågel. Och jag hatar fåglar.

Det var ett långt inlägg räkna inte med att det blir fler sådana


Feffs
PUBLICERAT: 2009-06-16, 20:15:48 | URL: http://feffs.blogg.se/

JA DÅ ÅKER VI SKÅNE RUNT! <33333


miranda
PUBLICERAT: 2009-06-16, 22:34:40

när kommer du då? ;)


antreski
PUBLICERAT: 2009-06-17, 12:20:25

Det låter som om du har ett sjuhelsikes besvär med din äldre kundkrets. Du får se det från den ljusa sidan och tänka att de max lever 15-20 år till.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: