2009-06-30
 00:48:01

godkväll

Denna fina bilden la Miranda upp på facebook,

"Olivia har inget huvud"

Detta är kommentarerna:
 Olivia Palm  Olivia Palm kl. 23:50 den den 29 juni nä det är sant
 Miranda Åkerberg Miranda Åkerberg kl. 23:51 den den 29 juni ja det är det
 Rebecca Andersson Rebecca Andersson kl. 23:53 den den 29 juni huvudlöse ollvard
 Olivia Palm  Olivia Palm kl. 23:54 den den 29 juni fast jag trodde det var hjärta jag inte hade
 Miranda Åkerberg Miranda Åkerberg kl. 23:54 den den 29 juni det är mycket du inte har!
 Rebecca Andersson Rebecca Andersson kl. 23:56 den den 29 juni jo det har du, men du brukar inte precis använda det,, kan man väl säga va ?
 Miranda Åkerberg Miranda Åkerberg kl. 23:56 den den 29 juni hahahah
 Olivia Palm  Olivia Palm kl. 00:39 den den 30 juni tack alltid lika snälla


Nu ska jag slå Bläckis rekord i bouncing ball


beccs
PUBLICERAT: 2009-06-30, 00:52:03 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

du jag har faktiskt kommenterat en jättefin kommentar efter det.. att vi älskar dig och att vi bara skojade lite,, och att du har ett stort hjärta!!


beccs
PUBLICERAT: 2009-06-30, 00:55:20 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

hahahaaaa nu kommer evil beccs fram!

du kommer aldrig att ta mig om du så studsar dem bollarna det bästa du kan ! för jag är bättre än bäst! jag fattade inte änns att jag slog rekord bara för att jag tyckte att det var så lätt! jag skulle kunnat hålla på i evigheter. men det skulle ju inte varit så roligt annars! och nu märker jag att jag är jätte trött! och har skrivit en jätte lång kommentar! och jag vet somvanligt inte riktigt vad jag skriver

puss


miranda
PUBLICERAT: 2009-07-01, 00:07:27

men vi älskar dig ändå ollie!! och ni kan bara drömma om att slå mig i bollspelet!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: