2009-06-04
 21:04:15

godkväll

Jag har 2 nya ord vi alla ska lära oss. Teff och ägig. Teff är nästan fett baklänges och är därmed as coolt. ägig sa Isac nyss. låter sjukt ocoolt. därmed as coolt. Jag har sån koll på vad som är coolt vet ni. Jag borde bli någon slags gud tror jag. Har kollat på världens lamaste dansuppvisning. Bara för min syster var med. Men förlåt det var världens sämsta dansuppvisning jag någonsin sett, jag menar inte att min syster och hennes grupp var dålig utan hela uppvisningen var sämst. dåligt ljud, lam talar-tant, tråkig koreografi, lama dans-ledare och så vidare.
Jag är full av entusiasm idag känner jag.

Om Matilda läser min blogg så Grattis i efterskott.

Jag är sjukt sugen på jordgubbar. Hoppas vi har några hemma.


Bäccs
PUBLICERAT: 2009-06-07, 21:57:58 | URL: http://www.akustikbeccs.blogspot.com/

coolt olivia coolt! JÄTTE coolt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: