2009-06-14
 19:22:32

hej blogg

Rebecca är hemma nu, hon har bott här sen i torsdags. Så här har det sett ut sen i torsdags.

Torsdag, rep och hem till mig med tjejerna som sedan sov hos mig.

Fredag, avslutning, och fest

Lördag, ansiktsmålning och fest på kvällen

söndag, picnik med rebecca vid sjön som började bra, fortsatte med yoghurt-krig, och min sko åker i vattnet så jag kastar i beccs sko och hon drar av sig alla kläderna och hoppar i. Och syster blev fjorton. eller hon blir egentligen inte det förrän kvart över 11 ikväll har jag fått reda på.

Fin helg. Fick reda på att jag skulle jobba imorgon, det är ju bra att jag får reda på det en dag innan.

Tänkte lägga ut bilder men det verkar jobbigt att gå och hämta mobilen, sen lägga upp dom på datan och klistra in dom här. Nej för mycket anstränging


Anonym
PUBLICERAT: 2009-06-15, 00:18:25

Du orkar hämta mobilen och lägga upp bilderna... Okej!? Vi vill ju se...

Se så gå och hämta mobilen nu och ladda upp bilderna.



Säg grattis från oss till Sally.



Hoppas att du får ett underbart och skönt sommarlov!



Kom gärna och hälsa på. Ta med dig mamma eller pappa... eller kanske Andrea? Du är så välkommen oavsett vem du kommer med.



kramar från Anneli



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: