2009-06-18
 16:16:01

hejsommar

Alla mina vänner har nu slutat blogga. MEN JAG STILL GOING STRONG MED BLOGGANDET. eller ja, jenny skulle ju sluta för veckan men börja nu igen. och läste precis att beccs säger hejdå. det lät så sorgligt. haha men tur att jag träffar er imorgon jag saknar er. Jobbat och sålde jordgubbar för en ENORM summa. helt galet. Sen träffade jag feffs och vi växlade pengar och käkade. och nu är jag hemma igen. Nästa vecka är jag ledig la lala


mirq
PUBLICERAT: 2009-06-18, 17:42:47

vad bra att du håller igång så man har något att läsa i sitt händelserika liv!


beccs
PUBLICERAT: 2009-06-19, 02:58:58

keep it up !

jag skrev ju aldrig något intressant pluss att jag tycker att jag suger på att skriva;P hähä! Men det var ganska kul ändå så länge det varade ! :D och nu har jag tagit bort min blogg :/ och jag ångrar mig lite ändå. jag skulle ju haft kvar den och kollat på lite då och då :P


beccs
PUBLICERAT: 2009-06-22, 14:54:23 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

haha nu har jag öppnat upp min blogg igen, får se om jag börjar blogga någon gång senare ;P pöss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: