2009-06-21
 20:16:45

kwäll

Jag bråkar lite med Jonas han påstår att han inte vill kallas joffe. men jag vet han vill det

-Jonas säger:

nej

jag heter jonas

inte joffe

-Olivia, säger:

jo för alltid

-Jonas säger:

Nej

-Olivia, säger:

jo

-Jonas säger:

jag pratar inte med dig igen förrän jag blir kallad Jonas

-Olivia, säger:

men joffe då


Nej men förresten så smsade rebecca 118100 och frågade vem som var snyggast mellan henne och mig. Och svaret löd: Båda är snygga men Olivia är en aning snyggare. hähähä rätt roligt. Och en annan sak Miranda, ska vi träffas imon istan? måste jag vara där 9 på morgonen då? För det känns väldigt tidigt


mirq
PUBLICERAT: 2009-06-21, 20:51:49

ja vi ska träffas imorgon. Nej du behöver inte vara där kl 9! :) ring mig när du ska in för jag har no money on my mobile


beccs
PUBLICERAT: 2009-06-22, 14:08:03

amen halleda! SKRYT LAGOM VA !!! BLÖÖÖ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: