2009-06-29
 19:08:42

mmmm

Alltså vänta? varför skulle jag skriva era namn på föregående inlägg? jag fattar inte.

Förresten tycker min syster hon är skit cool som blivit as brun, och vill visa det för alla.

Jag har jobbat idag (så endast 2334039034 jobbdagar kvar)  det var jätte tråkigt, enda lite bra på hela dagen var att min favoritanka kom och hälsade på men hon ville inte äta jordgubbar eftersom det låg en hel bulle på marken.
Och sommarnummret från Alluma, de hemlösas tidning har kommit ut för er som sett fram emot det.

Nej vänta nu kom jag också på att jag fick besök av både Mirq och Alicia =).

Fast jag är sjukt irriterad just nu för att 1. Här är 10000 grader 2. det är 2 flugor som surrar omkring mig, jag hatar flugor mer än något annat jävla störda insekter. Äckliga och jobbiga. 3. Alla tekniska apparater hatar mig. 4. Miranda säger sig ha blivit en taskmört efter att få höra att hon är för snäll mot alla. Sista anledningen till att jag är irriterad är att jag ska jobba 8 timmar på lördag utan någon rast, OCH  DET ÄR INTE ENS LAGLIGT.

Äh nu ska jag fan döda flugorna, ha  ha ha ha ha. Nej alltså det kryper verkligen i kroppen på mig nu så irriterad jag är på dom.

Dessutom är det stökigt på mitt rum och det står ett glasmjölk i fönsterkarmen som har samma konsistens som typ smör. Kanske skulle göra en dokumentär denna gången om mjölkens utveckling eftersom det inte blev något förra gången.


taskmörten miranda
PUBLICERAT: 2009-07-01, 00:09:12

men jag lovar att alltid vara supersnäll mot dig fastän jag är aaastaskig mot alla andra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: