2009-06-26
 18:08:27

no batteri

Är nu hemma från Simrishamn, det har varit väldigt trevligt tillsammans med mina älsklingar. Jag har sand lite överallt och känner mig rätt flott, ska duscha sen. Vi har badat ätit och druckit 3 liter hustler, vilket resulterade i att jag inte sovit mycket mer än 3 timmar max och då inte i sängen utan Jenny blev varm så vi bar ut madrassen på balkongen och la oss där och snackade till 4- halv 5 och vaknade vid halv 9. Rebecca sträckte sig och blev som en gammal tant som inte kunde gå. Rätt kul på morgonen när Miranda kommer in i rummet och där var vi inte, nä då låg vi på balkongen ju. Alltså hänger ni med ? äsh, Iaf så badade vi även nakna i simrishamns hamn klockan 12 på natten haha, och resten som hände där stannar i simrishamn.


miranda
PUBLICERAT: 2009-06-26, 20:46:13 | URL: http://mipanda.blogg.se/

det var muuuuuuuuumsigt!


beccs
PUBLICERAT: 2009-06-27, 15:54:48 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

Jag fattade!!:) vad kul vi hade ändå! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: