2009-06-06
 22:19:30

YES

JAG ÄR KLAR MED MIN EU UPPGIFT ! ! ! !

det måste vara ett slags rekord typ 5 dagar innan deadline, WOW!

har bara slutuppgiften kvar nu. Fast jag tycker det var lite taskigt av Jan att ge oss 2 !! inlämningsuppgifter på endast 3 veckor.
Förresten så är vi hemma hos min mamma på torsdag tjejer. Longlive the king 
så kände jag för att skriva. imorgon är det premiär för sälja jordgubbar denna sommaren jobbar från 8 till 15- bytte tid med matilda. Så ingen sovmorgon imorgon heller. Vad mycket spännande jag skriver idag. känner fantasin flöda.  Jag är as trött bara så ni vet.  Läste precis vad jag skrivit det hänger inte ihop alls. Idag har jag tjänat 500 kr och imorgon 420 kronor. så nu är jag plus igen. HÄhä HÄ SVENNEBANAN. ses


mirq
PUBLICERAT: 2009-06-07, 09:41:51

aaaaah fan vad kul det kommer bliiii


Feffs
PUBLICERAT: 2009-06-07, 16:43:15 | URL: http://feffs.blogg.se/

Jag är förvirrad på/av avslutningen. jag fattar inte vad som händer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: