2009-03-18
 19:38:33

ARG

Jag är så fruktansvärt arg just nu.

Det hela är egentligen en mycket onödig sak, men jag ska ändå berätta. Jo såhär är det att min mamma sa INNAN vi flyttade in att undervåningen var min och min systers avdelning. Vilket innebar att vårt ena vardagsrum och badrum är vårt och vi ska städa och vara där. Sen fick vi inte heller vara på ovanvåningen och kolla på tv där. Inte heller fick vi vara i deras badrum och duscha och sånt där. Nu kommer vi till problemet. Jag sa att jag skulle duscha och då sa min mamma att Isac, min lillebror skulle bada. Då skulle HAN vara i vårt badrum för han var  tvungen att bada tydligen. Jag har flera gånger blivit tillsagd att jag INTE får kolla på tv där uppe eller duscha i deras badrum. Likaså min syster. Nu har tydligen min mamma ändrat reglen BARA för att det inte passade dom. Jag är väldigt upprörd över detta och om ni håller med måste ni kommentera.


mirnada
PUBLICERAT: 2009-03-18, 19:52:38

JAG ÄR OCKSÅ AAAAAAAAAAAS ARG!!! VILL BARA DÖDA ALLA!


Anonym
PUBLICERAT: 2009-03-18, 22:27:45

Du ska inte vara så arg, det är inte bra, tänk på nåt kul, din pappa t.ex och att du snart fyller år



Pappa


farmor
PUBLICERAT: 2009-03-18, 22:30:18

lilla gumman lugna ner dig älskar dig


Jenny
PUBLICERAT: 2009-03-19, 10:14:29

Jo, jag håller med, det är lite dubbelmoral där i huset. Men inte ska miranda och du väl döda alla? det blir så tomt då..

Du kanske kan knipa dom lite i magen bara, så dom förstår vilken som bestämmer?



Imorgon blir det kanon!!


Olivia
PUBLICERAT: 2009-03-19, 12:58:19 | URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

det blir bäst. Nej vi ska nog inte döda alla, det är rätt mycket jobb med det



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: