2009-03-12
 17:44:58

Dagen innan dagen innan helgen

Hej :) jag är hemma hos Miranda. Och ni måste läsa min blogg annars blir jag ledsen, för mitt läsarantal har sjunkit radikalt. Då undrar man förstås vad det beror på ? Ja det kan ju jag inte svara. Nej. Miranda ska laga falukorv och spagetti, det blir då andra dagen vi äter det. Sen ska vi kolla på en dansföreställning. Hmm.. vad har mer hänt i veckan eller vad ligger i framtiden ? ja vi hade prov nyss och jag bröt ihop, men tillslut funka det. Jag har även sparat in 75 kr idag eftersom mina planer inte gick ihop. Fast jag kommer säkerligen slösa upp dom imorgon. Vi hade volleyboll tunering igår och hamnade på en 4:de plats av 18 anmälda lag. Så lite stolt är jag över oss, men skäms över killarna som hamnade sist. SOPOR! Vi hade också snyggaste dräkterna där och så ska det bli nästa tunering också. I helgen ska det tydligen bli klassfest med gamla 9B, vet inte om jag ska gå dit än. Nu ska jag hjälpa Miranda hej hej okej hon ville inte ha hjälp. nehe


Sally sventorp
PUBLICERAT: 2009-03-12, 22:00:14 | URL: http://sallyplace.blogg.se/

jag läser din blogg varje dag ju ;) <3


miranda
PUBLICERAT: 2009-03-13, 17:35:02

men så hjälpte du mig iallafallllllll!!!!!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: