2009-03-13
 23:22:12

En annan fredag

Jonas han ska få en länk eftersom jag är hans enda läsare. Men nu kan han få fler. TRYCKHÄR

Förresten så är tydligen min pappa i Boston, han ringde mig och sa det nyss och undra om jag ville ha något därifrån. Jag vill ju ha så mycket att min hjärna började nästan brinna. Men jag kom inte på något bra förrutom en I love- tröja. Har 2 sådana med london och new york. Så han skulle köpa en sån I love Boston. Men sen ringer han igen och frågar om det kan stå något annat. Så det blir en överraskning. Nästa helg firar vi min födelsedag 2 gånger sen en gång på måndag då det är min verkliga födelsedag och sen följande helg igen. Jag har fullt upp. Och nu ska jag kommentera Jonas blogg, annars blir han ledsen påstår han.


Denna tillägnas feffs som inte gillar bilder med bara halva ansikten på, hähä


Jenny
PUBLICERAT: 2009-03-14, 08:46:26

Du är ball, vill bara berätta det


Jonas
PUBLICERAT: 2009-03-14, 13:00:02 | URL: http://spanklecrack.blogg.se/

Tack för gratisreklamen Olivia... för den är väl gratis??


Feffs
PUBLICERAT: 2009-03-15, 21:22:22 | URL: http://feffs.blogg.se/

haha, jag menade inte riktigt sånna bilder, men visst (Y)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: