2009-03-31
 16:50:35

för er

Hej jag har nu ätit 2 kakor och mår nu bra igen. Mitt sockerberoende är farligt. Jag är hela tiden kissig och törstig. Känns lite som diabetes, men det får man faktist inte skoja om det sa mamma till mig igår. Vet ni vad som är störigt, när man har "något på tungan" som det heter men man vet inte vad det är, så är det nu iaf. Imorgon är det första april och alla vet ju vad det betyder... ........ Ipred-lagen börjar gälla. Det blir alltså olagligt att ladda ner. Jag vet att ni tänkte att "ja, första april, då får man skoja till det. Och det är ju också sant. Så visst hade det varit bra om Ipred-lagen hade bara varit ett stort skäm? Men tyvärr tror jag inte det. Så nu ska jag ladda ner jätte mycket så jag klarar mig föralltid. Pusshej nu ska jag kissa och jag har ljugit i detta inlägget.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: