2009-03-15
 16:38:36

Hej söndag

Söndag igen. Och jag har inte klätt på mig än, fast klockan är halv 5. Känns onödigt nu ju.
Igår  tränade jag med Emma sen åkte jag hem byte kläder åkte hem till Emma igen och sen gick jag hem till Peghmo där det var klassfest för 9b. Rätt trevligt. Jag har inga bilder därifrån eftersom jag inte hade någon kamera med mig, men kanske hittar någon som har det. Jag har lärt mig spela en liten bit på "through glass" på gitarren och har även lärt mig spela "vem kan segla", hahaha så cool jag är.  Nu ska jag fortsätta bita på mina naglar hejdå


Jenny
PUBLICERAT: 2009-03-16, 07:40:57

Är det okej att bita på naglarna denna månaden? Jag menar, det är ju inte kul att få sjukdomar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: