2009-03-26
 20:55:51

lökar

Jag undrar varför alla äldre kvinnor (nu syftar jag på kvinnor imellan åldern 35 och uppåt) alltid pratar om vad dom har planterat i sin trädgård. Hur kul kan det vara ? Vilket otroligt tråkigt samtalsämne. Ungefär så här lät det idag i omklädningsrummet på friskis:

- Ja och jag hörde det skulle börja snöa igen

- Usch, nej nu vill jag att det ska bli vår, har ju redan satt mina lökar i jord.

- Redan? Nej det väntar jag med att göra. Lurig årstid såhär dags.

- Ja, jo.. det kommer väl inte upp något levande där inte.


Ja jag lyssnar på andras samtal.


nu är det dags, så ni vet


Ronny Perdegård
PUBLICERAT: 2009-03-26, 22:10:14

Hej sötnos

Jag tycker din blogg är rolig och ironisk Du är jätteduktig.



Kram

/Pappa


Ronny Perdegård
PUBLICERAT: 2009-03-27, 16:28:01

Hej sötnos

Jag tycker din blogg är rolig och ironisk Du är jätteduktig.



Kram

/Pappa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: