2009-03-16
 19:44:01

min man

Hej idag är det måndag och jag har varit i skolan. Nu kollar jag på gossip girl. Har börjat om från säsong 1 episode 1 men är nu på episode 4. Nej jag har inget bättre för mig just nu. Förresten så har jag hittat min man.


Måns heter han. Så när vi gifter oss är ni alla bjudna. Dock måste jag först göra mig av med hans stalker. Marie heter hon tydligen. Har ni några ideer på hur jag ska genomföra detta skriv bara.

Och nej jag gillar inte melodifestivalen.


Jenny
PUBLICERAT: 2009-03-17, 08:35:13

jag har ett tips på hur du kan få bort Marie.

Det hela är rätt enkelt, du lägger en godispåse i en källare, Marie springer dit( För vem gillar inte godis) och så låser du, och du låter henne sitta där inne i några dar, och eftersom hon bara äter godis blir hon jättetjock och så säljer du henne till en tjock tysk man, mot hennes vilja förstås, och han lagrar henne i hans nybyggda källare, som hon bor i i flera år.

På så sätt slipper du henne ett tag iaf, men hon kanske kommer tillbaka, mne innan dess kan jag spinna på en ny lösning. Lycka till!


Jenny
PUBLICERAT: 2009-03-17, 08:35:44

jag har ett tips på hur du kan få bort Marie.

Det hela är rätt enkelt, du lägger en godispåse i en källare, Marie springer dit( För vem gillar inte godis) och så låser du, och du låter henne sitta där inne i några dar, och eftersom hon bara äter godis blir hon jättetjock och så säljer du henne till en tjock tysk man, mot hennes vilja förstås, och han lagrar henne i hans nybyggda källare, som hon bor i i flera år.

På så sätt slipper du henne ett tag iaf, men hon kanske kommer tillbaka, mne innan dess kan jag spinna på en ny lösning. Lycka till!


Mimmi
PUBLICERAT: 2009-03-17, 16:57:23

Du kan ju alltid ringa maffian :O


Jonas
PUBLICERAT: 2009-03-30, 19:41:09

Jenjys idé är snarlik Josef Fritzls dåd. Jag säger, yxmörda henne, cutta huvet av henne, för han vill väl inte ha en tjej som inte har något huvud? eller ett huvud som inte har en kropp, hur ska dom då kunna ha sex? va va va va?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: