2009-03-19
 21:05:17

mjölkens väg

så alla får sova hos mig. Jag har varit med Emma idag. Hon ville leta efter Paolo roberto i stan och ta ett foto med han(hon hade sett han där innan) Det ville inte jag. Sen gick vi till Rhodins bilskolasak, då bestämde jag mig för att aldrig arbeta på en sådan deprimerande arbetsplats. Hemma hos Emma (rim) åt jag pannkakor och hon cherios sen skulle vi träna men det blev ju inte så alls. Istället så blev hon ovän med sin pojkvän. Jag hade inget att göra med det. Peacemaker som jag själv är- Nu ska jag avrunda detta blogg inlägg med att berätta att någon gång i helgen kommer det komma upp en liten serie om mitt mjölkglas som nu stått på mitt rum i 3 dagar. Ni kommer få följa mjölkens väg från rinnande till smörkonsistens. Mycket spännande kan jag garantera. Hejdå


miranda
PUBLICERAT: 2009-03-19, 21:55:35

det dära med mjölken låter väääldigt spännande


Jenny
PUBLICERAT: 2009-03-20, 07:41:29

Håller med miranda!


Emma
PUBLICERAT: 2009-03-21, 23:31:09

det var visst ditt fel! men gosig som jag är tycker jag helt klart om dig ändå!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: