2009-03-17
 22:22:00

Nu kan jag kryssa över det

Jag har idag varit hårmodell. För la perle haircure tror jag det hette. Dom färga håret och klippte till det. Sen gick jag catwalk med klänning för många tusen lappar. Ja jag tänker skryta hur ofta får man en sån chans. En vanlig dag på stan liksom. Sandra var också med. Hennes hår blev lila. Skit coolt. Mitt är rött, men ungefär samma längd som innan.

Tack för tipset Jenny på hur jag ska bli av med Marie, dock måste jag först hitta henne och en lämplig källare. Och tysk tjockis gubbe. Pusshej


Jenny
PUBLICERAT: 2009-03-18, 18:33:15

Behöver du hjälp är det bara att säga till, Vi har en kanonkällare för kidnappning, och min granne hos pappa är tysk, och heter Helmut, han är faktiskt tjock också. Jag kan be honom att låsa in henne nästa gång han åker till tyskland?

Dock vet jag inte hur du ska få tag på marie, men Måns kanske har ett tips?

Ditt hår är kanonfint!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: