2009-03-24
 17:35:57

vanligt barn

Idag är jag bara ett vanligt barn. Hur kul är det egentligen. Nej ingen bra dag alls idag. Känns som jag bara står och stampar hela tiden, det händer ju ingenting. Nej jag är inte ledsen eller sur bara enformigt. Jag ville bada och skriva mina arbeten till svenskan. Ja det är mycket roligare på det viset. Men då ska min syster duscha så nu skriver jag detta inlägget som alla kommer uppfatta som att jag är sur men det är jag inte alls. Vi ska äta macaronilåda och sen ska jag träna med Emma.






Här är bevis på hur glad jag är =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)

UPPDATERING
Duschen är ledig nu.

UPPDATERING NR 2
Insåg att jag ska ju träna sen så det är ju lite onödigt att duscha nu.


Farmor
PUBLICERAT: 2009-03-24, 21:14:56

Du är världens goaste tjej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: