2009-05-06
 20:46:19

amen

Nej men här sitter jag och lyssnar på pink floyd. Har även sätt Pink floyd the wall - filmen, gillade den mycket.
Jag blir lite besatt i början av nånting nytt som jag gillar. Ehm fattar ni?

Iallafall jag har tränat på min hightech cykel idag 2 gånger!! jag har börjat en ny livstil. Nyss. lovar.. Nu tror min syster att hon ska träna, hon gör allt som jag gör. Ibland är det jobbigt sally. haha hon vet inte ens hur man skruvar upp volymen på tvn. eller nu klara hon det. men jag vägrar skruva ner min musik. Detta ska bli kul och se hur länge hon kommer stå ut. Jag gissar på max en kvart.

Haha hon gick ut nu. tog 3 min. Eller hon kanske ska hämta ett headset. Jag vill inte ta på dom. haha hon får hämta de stora headsetet nu till mig istället för jag vägra ha det lilla.

Spännande detta, hon gick på toa nu. men hon ska nog fortsätta trots allt. men fortfarande max 10 min till

Nej men igår var jag, felicia och miranda i vä och badade bubbel, käkada och kollade på film. Mysigt sen sov vi i din säng pappa. hähähä vad säger du om det?

Och Alicia sa nånting om fest på fredag.


Hon gick nu in på sitt rum igen, ..

Eller nu kom hon ut igen. Och jag kom på att det heter crosstrainer.

UPPDATERING
Systern sitter nu ner och trampar på crosstrainern


miranda
PUBLICERAT: 2009-05-06, 22:28:56

du kan ju inte bara skicka ett sådant fjuttigt sms och inte säga mer om friday:P btw, du borde logga in på msn, måste säga en sak, fast du sover nog HEJDÅ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: