2009-05-27
 17:11:49

hej

Miranda har inget att göra så jag var tvungen att skriva att blogg inlägg så hon hade något att läsa.
Så nu måste jag bara hitta något att skriva om. Hmm okej jag har haft uppspel idag med sången. Låten gick bra men a-vistan gick inte alls bra. Och det var väldigt konstigt med tanke på att jag brukar vara mycket bra på det för att skryta LITE. jaja tur att jag inte tentar sång a än iallafall. Sen gick jag bort till gympan där nelly körde ett step pass. kul. sen tandläkaren inga hål. Men jag fick bara vg denna gången eftersom han sa jag slarvat med tandborstningen.

Nu känns det som jag skrytit färdigt. Och ska fortsätta äta upp våra nacho chips. Just det måste packa tills imon för då blir det Siesta.
hejhej


Och vi ska kalla henne Mirq


miranda
PUBLICERAT: 2009-05-27, 17:26:40

hur kom du fram till Mirq? det låter som mjölk på ryska!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: