2009-05-03
 13:48:28

Sammanfattning

Var i Åhus på valborg, gick väldigt mycket i onödan. Eller det kanske inte var i onödan för det var ju trots allt motion det med. Sen blev det som det blev men jag hade i vilket fall mycket roligt. Sov hemma hos Miranda, på fredagen var det ju första maj jag och Rebecca var väldigt hungriga på morgonen så vi stack till Mc som visade sig vara stängt (inte så konstigt när klockan endast  var 20 i 9) Men då tänker jag ska vi åka ut på långebro och se om Mc är öppet där?) Ja det tycker Rebecca så det gör vi.

Det visade sig inte ens öppna förrän 11 och Max öppnar inte förrän 10. Men vi hade tur Willys öppnar 9 så vi går in där och köper choklad, dricka och ravioli på burk. Sätter oss i gräset och äter det, jag kan säga att det är inte så smidigt att äta ravioli på burk med endast sina händer. Vi åker tillbaka till Mirandas lägenhet sätter oss sedan i stan som för övrigt har väldigt stängt och väntar på min buss som inte går förrän och mer än 2 timmar.
 
Efter ungefär 1 h 40 min säger Rebecca ska du följa med mig hem ? (Hon bor i Bjärnum.) Javisst tycker jag som knappt har 60 kr kvar av mina pengar att leva på en hel månad. Sagt och gjort vi åker till Bjärnum för att efter ca 3-4 timmar upptäcka, nej här var inte så livat. Ska vi åka tillbaka till Kristianstad? Ja det gör vi. Åker hem till mig äter pizza går sedan ut och åker båt till någon liten ö med några andra snubbar och sen hem igen. På lördagen sov vi väldigt mycket när Rebecca åkt hem igen bråkar jag med mamma och jag rymmer hem till Emma. Leker med hennes grannes sötaste kattunge medans hon försöker sig på redigering av film. Men trevligt ändå Puss nu vet ni


Bäccs
PUBLICERAT: 2009-05-03, 20:57:05 | URL: http://www.akustikbeccs.blogspot.com/

haha vilken lång och konstig men rolig helg.tack så mycket

och ravioli är gott



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: