2009-05-27
 21:21:15

no life

Då är det bekräftat Chuck är den snyggaste killen i gossip girl. Jag har smsat 118100

Deras svar löd:
Hej! Vi på 118100 tycker Chuck är snyggast, tack vare hans fantastiska utstrålning och förföriska ögon.

När jag sedan frågade om vad jag skulle blogga om ikväll svarade dom att jag skulle blogga om hur jag ser på meningen med livet och om vad som driver mig till att vara en bra medmänniska.

Såhär ser jag meningen med livet.

Jag tror att vi människor funderar alldeles för mycket på vad meningen med livet är. Alla andra varelser lever för att äta överleva och fortplantera sig. Men detta är mycket simpelt för människan så vi har mer tid till att fundera på sådana här frågor. Vi har dessutom alltid varit duktiga på att hitta på olika svar. Men ärligt talat så funderar jag inte så mycket på vad meningen är med livet för den tanken skrämmer mig.

Vad driver mig till en bra medmänniska ?
Jag vet inte om jag är en bra medmänniska, det har jag iaf fått höra från både mamma och pappa att jag inte är iaf ett antal gånger. Men jag försöker ändra mig och jag är oftast bättre än vad dom tror.

Nej jag smsade en gång till 118100 och frågade efter recpetet på ballerinakakorna, för jag läste att blondinbella ville ha det när hon var mindre.

Deras svar var: Tyvärr är receptet för ballerinakakorna hemligt, men de innehåller vetemjöl, socker, delvis härdat vegetabiliskt fett, skummjölkspulver, fettreducerat kakaopulver,hasselnöter, bakpulver,E503,E500,invertsocker,salt,aromer(bland annat vanillin) och emulgeringsmedel: sojalecitin.


Jaha någon som vill luska ut receptet nu när jag har ingredienser?


miranda
PUBLICERAT: 2009-05-27, 22:32:20

vem vill inte det


Anneli
PUBLICERAT: 2009-05-27, 22:53:14

Alltså du är ju bara för rolig! ;)

och du är en god medmänniska, tro aldrig något annat.


Ronny Perdegård
PUBLICERAT: 2009-05-27, 22:53:53

Jag tycker att du är en bra medmänniska, tro inget annat, kanske lite lat sådan ibland:) Men för mig är du den bästa medmänniskan jag vet.



Puss o kram



Pappa


farmor
PUBLICERAT: 2009-05-28, 16:01:25


Anonym
PUBLICERAT: 2009-05-28, 16:03:25

Du är den goaste människa som finns


Bäccs
PUBLICERAT: 2009-05-29, 00:16:35 | URL: http://www.akustikbeccs.blogspot.com/

jag håller med dem andra snubbarna! du är en god människa och du behöver inte ändra på något! jag diggar dig skarpt, så cool;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: