2009-05-25
 21:48:46

random meddelande liksom

Feffs läser min blogg, yes!


Men idag ska jag skriva om något som stör mig. Och det är hela grejen med att vara annorlunda. Det är precis som "ju mer konstig man är desto coolare är man"


Man ska t.ex absolut inte vara "mainstream" utan bara lyssna på så okända band som möjligt, säga en massa osammanhängande saker hela tiden, alltid vara mest "utklädd". Inte får man gilla abba, melodifestivalen eller high school musical-filmerna. Om man gör det så håller man käft om det och kollar/lyssnar på det i smyg så man inte ska bli utskrattad. Man får inte tycka om kommersiella saker utan allt ska vara så utspejsat som möjligt. 

Man ska komma med de mest roliga kommentarerna hela tiden så man undviker att säga sin riktiga åsikt. Det är som alla har ett "låtsas-jag" där man uttrycker sig på ett sätt som ska visa att, jag är inte som alla andra jag är fruktansvärt unik. Allt för att imponera. Men jag tycker att det är dom som verkligen visar vad dom gillar och står för det som är dom unika. Det är sån jag vill vara, men även jag har ett "låtsas-jag".

Därför tänker jag säga att ja, jag vill se Hannah montana filmen, och jag gillar att kolla på lättsmälta tv-serier och filmer.

Tack och hej


Farmor
PUBLICERAT: 2009-05-25, 22:26:29

hej olivia jag tycker du är precis som man skall vara


Anonym
PUBLICERAT: 2009-05-25, 22:56:31

Det är väl klart att man ska vara som man vill. Vill du titta på high scool muscal så ska du göra det.

Själv ville jag inte titta på den, men blev tvungen för Sandra och Jesper ville se den. Fast den var bättre än jag hade räknat med.

Men Hannah Montana... suck jag blir så trött på att de har dubbat det till svenska. Skrikig i rösten så till den milda grad att kristallglasen står och darrar i skåpen.

Har sett något avsnitt som varit odubbat och det är helt klart sevärt. Roligast är den där lille restarangsonen. Minns inte namnet.



Ha det gott Olivia. Kram


Anneli
PUBLICERAT: 2009-05-25, 23:01:34

Jag skrev en kommentar men den var bara pust väck sen. Skulle du få två likartade kommentarer så kan du ju ta bort den ena.



Jag tycker att du ska vara dig själv helt ut. Gillar du high school musical så är det klart att du ska stå för det.

själv var jag väl inget fan av HSM men tvingades att kolla på bio med Sandra och Jesper. Faktiskt var den bättre än jag förväntat mig.



När det gäller Hannah Montana så tycker jag att det är synd att de dubbar den. Den svenska Hannah Montana är så skrikig i rösten så kristallglasen står och darrar här i skåpen.

Har sett något avsnitt som varit odubbat och det är helt sevärt.

Roligast är dock den lille restaurangsonen. Har glömt vad han heter.



Förmodligen är inte du den enda som känner likadant, men börja du med att säga vad du tycker så kommer resten att göra likadant.



Ha det gott Oliva!

Kram Anneli


Anneli
PUBLICERAT: 2009-05-25, 23:03:42

Lite edit till mitt förra inlägg. Jag glömde "i" i musical och jag missade "u" i restaurang.

Blev lite för bråttom där eftersom jag var sur för att jag redan hade skrivit ett nästan likadant inlägg först.




Johannes
PUBLICERAT: 2009-05-26, 00:19:58

Vi ska på Siesta snart!:)


miranda
PUBLICERAT: 2009-05-26, 09:01:45

du är cool


Ronny Perdegård
PUBLICERAT: 2009-05-26, 22:52:34

Det var de klokaste du skrivit på länge. De som är unika är de som vågar vara sig själv, och det vågar du, fortsätt med det. (Du skulle bli ännu mer unik om du ville klippa min gräsmatta:))



Puss o kram



Pappa


en som gillar dig och dina kompisar
PUBLICERAT: 2009-05-27, 01:05:55

Men Öhhh Ronny... Inte ska väl Olivia behöva klippa din gräsmatta? I övrigt håller jag med dig.

Du kommer väl hem snart och då kan du klippa din gräsmatta själv.

stå på dig Olivia... Du är bäst.


Stina
PUBLICERAT: 2009-05-27, 21:57:34

Olivia, du är extraordinärt genialisk! och jag håller med. jag gillar abba, high school musical-filmerna och melodifestivalen. så ä're bara! tönt eller ej, jag ber hellre till That 70's show än gud.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: