2009-05-26
 21:52:34

yes

Jag gjorde ett test på facebook, vilket sorts marabou-choklad jag var och svaret var inte allt för roligt. Jag blev frukt och mandel med texten:


Hahahaha. Dig skrattar man lite åt. Du är ganska rolig. Fast det är mest folk som skrattar ÅT dig än MED dig. Tyvärr. Du har inga riktiga vänner och du är bara älskad av gamla gubbar. Men som en liten tröst - din personlighet är ganska mångsidig och om du har tur kanske någon smakar en bit av dig någon gång och upptäcker att du inte smakar allt för äckligt.

nu ska jag begrava mig själv.


miranda
PUBLICERAT: 2009-05-27, 10:49:30

men då är det ju tur att jag är en gammal gubbe <3


Marta
PUBLICERAT: 2009-05-27, 22:44:04

frukt o mandel är lätt den godaste ju!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: