2009-11-28
 14:16:35

Jag ber om ursäkt

Jag vill inte att någon ska döda mig.
Sitter på mitt rum funderar på vad som ska skrivas, lyssnar på melissa horn och hon sjöng precis Vad ska jag skriva. Haha, ironiskt. Nåväl.. Jag var ute och åt igår med pappa och Alex. Det var trevligt trots pappa är som han är, men det går ju inte ändra personer. Saknat Alex, fick reda på att Fanny har dött, sorgset men hon har iallafall frid nu, begravd i gröna husets trädgård. Det var en hund så ni inte missuppfattar det. Känner mig lite nertyngd med alla dåliga nyheter jag fått höra denna veckan.
Ska dock övningsköra så snart mamma kommer hem och sen bär det av hem till Jenny för våran numera årliga julhelg.
Här luktar brännt och Sally ropar att jag ska ta min kofta så hejdå så länge


Elsie Perssonee
PUBLICERAT: 2009-11-29, 15:46:45

Vad farmor blev glad



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: