2009-11-04
 17:09:34

jag ska erkänna en eller två saker

Först och främst så gillar jag att bråka. Och för det andra är det ganska skönt att ligga nerbäddad halv sjuk pga sprutan. Nej jag vill inte få några allvarliga symtomer från sprutan.
Har hela tiden förskt få ett bråk igång med Hugo men det går fan inte. Värdelöst.
Så nu har jag hamnat i ett dilemma. Att antingen åka hem till Hugo och följa med han hem till hans kompis som har någon minifest. Eller åka hem till Stina och kolla på film och mysa med tjejerna.
Jag vill liksom till Stina men om jag är där måste jag vara i Kristianstad hela helgen vilket suger. Men åker jag till Hugo måste jag gå på den festen där jag inte känner någon men får vara i lund resten av helgen. Plus det är gratis haha. Ja jag tänker på sånt för jag har 40 kr att leva på denna månaden..


miree
PUBLICERAT: 2009-11-05, 17:11:56 | URL: http://mipanda.blogg.se/

varför gillar du att bråka?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: