2009-11-09
 21:06:05

rigt

Kan inte någon kommentera iaf ? Jo Miranda gör det så hon borde få en applåd, men bu på er andra. Jaja jag och Becis har suttit i mitt rum hela dagen och bara spelat och spelat, nu är jag dödstrött.. Vi har spelat gitarr och piano så ni inte tror jag spelat dataspel eller något för nej. Det vill jag inte att ni ska tro. Haha. Nu ska vi snart sova. Bestämmer jag. Imorgon är det ensamble och idrott på schemat. Sedan dans, fett ball som Hugo hade uttryckt det.
Dessutom har min facebook-grupp, datagrund forever fått 3 nya medlemmar applåd.
Nej men allvar hejdå


Levin :D
PUBLICERAT: 2009-11-10, 17:43:32

titta nu kommerterar jag ju! En applåd för mig me!!!

gympan idag var SUUUUPER KUUUUL!!!!!! volleyboll är ES2A's kall!


Feffs
PUBLICERAT: 2009-11-11, 16:19:19 | URL: http://feffs.blogg.se/

Jag lovar att läsa mer än vad jag gör, för nu har jag skaffat blogg igen och vill att folk ska läsa min också drf ska jag läsa alla andras! PUZZ!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: