2009-10-12
 18:25:37

åmnadg

Hugo sover så tråkigt tycker han det är när jag sitter vid datan.. Men jag har varit utan en data hela helgen så jag har känt mig lite ouppdaterad.


Men jag har haft en fin helg. Hugo kom hem från Kanada och jag mötte upp han på kastrup tillsammans med hans syster och hans pappa, men istället för att bli jätte glad frågade han bara "Vad gör du här ?" Men han blev nog lite överraskad och glad ändå.
Sen var det present byte. Jag fick många fina presenter.

På lördagen träffade vi pappa och fikade lite, sen var vi på Nova och kollat runt och åt lunch. Åkte hem igen efter att ha blivit ovänner, men vi köpte glass och blev vänner igen. Söndag var det kalas för Hugo där Jenny och Oskar dök upp =)

Och eftersom vi inte hade någon data i helgen så har vi spelat väldigt mycket alfapet..

Nu ska jag återgå till att försöka få mina 18 kr på kontot till att gå ihop så jag kan köpa en jacka, (börjar bli kallt med jeansjackan) present till Jenny och matpengar.. Än så länge har jag ... hmm.. fortfarande 18 kr.. Woho .. Det är konstigt hur ledsen jag blir av att inte ha några pengar

Hittade en bra låt på egoinas blogg the duck song



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: