2009-10-21
 14:25:43

hej det är onsdag

eftermiddag och jag sitter i skolan och väntar på att klockan ska slå 15.00 eller ja kanske 14.50.. eller kanske 14.40 är bättre.. hmmm jo då. Jag har inte skrivit på ett tag det finns ingen anledning till varför jag inte skriver men så är det.. När jag skriver på detta tangentbordet låter det sjukt mysigt.

Snart är det helg igen och jag har lite olika planer. Lov efter det ska bli väldigt skönt.  Slippa alla människor i skolan. Hhahahahah nej jag skojar bara, eller det finns alltid lite sanning i det jag skojar om så ni vet. Hoppas ni tar illa upp när jag säger något skoj/elakt/allvarligt för då har ni ju något att prata om.

Kollade min telefon nyss  tror jag ska smsa Hugo att läsa min blogg.. jag ska skriva det så allvarligt att han kommer bli helt galen av att få reda på vad jag skrivit på min blogg. Puss älskling.

Nej men detta börjar ju urarta sig. Vad har jag gjort idag kan jag ju skriva om så får ni lite uppdatering. Jo jag har varit en stencool scentekniker (igår) och sjugit i vår ännu mer coola ensamble. Konserten var inte så himla bra eller ja framträderna var jätte bra men allting var väldigt stimmigt så jag fick lite migrän, ville spy och så men det gick över när jag och Miranda sprang iväg till vår dansgrupp.. typ

Hejdå nu ska jag gå på toa.


miranda
PUBLICERAT: 2009-10-21, 18:30:27 | URL: http://mipanda.blogg.se/

glöm inte att tvätta händerna


Elsie Persson
PUBLICERAT: 2009-10-21, 21:14:22

du är en härlig tjej tycker farmor


hugo
PUBLICERAT: 2009-10-21, 22:34:04 | URL: http://inthemysterytimeofcoldandrain.blogg.se/

du är fin babe <3

förresten, var det värre än när vi åt ravioli? :(


Jenny
PUBLICERAT: 2009-10-25, 09:09:36

Gud vad alla har fina headers nu för tiden!


Linn
PUBLICERAT: 2009-10-25, 09:51:11 | URL: http://liora.blogg.se/

Gillar din header :)


Linn
PUBLICERAT: 2009-10-25, 09:51:16 | URL: http://liora.blogg.se/

Gillar din header :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: