2009-10-02
 16:27:32

hej fredag

Jag sitter här hos Rebecca och vi ska på bio ikväll. Flickan som lekte med elden. Rebecca sa för någon timme sen att nu ville hon inte se filmen längre, för hon är så lat. Men det ska vi ändå. Igår friserade jag Rebbans hår, hon såg ganska galen ut så nu får jag inte göra vid hennes hår mer. Idag på kultur och idéhistorian så fick mimmi ett skrattanfall så började alla andra skratta. Men det bröt aldrig ut sådär hysteriskt som det brukar så jag blev lite besviken, men det var en rätt rolig situation ändå.
Sen saknar jag Hugo som är i Kanada hoppas jag.. Jag vet inte riktigt eftersom han lovade att höra av sig när han var framme igår, men det har han inte gjort än. Och eftersom jag inte klarar av att vara i det ovetande tillståndet så inbillar jag mig allt möjligt.

Bra att Rebecca är med mig iallafall. Hon fick precis reda på att hon fått en tigerjacka av sin mormor så hon är glad. Jag tror att hon nu har 1324 miljoner jackor. Och jag har en jeansjacka. Idag kände jag för att ta mammas jacka och då sa Rebecca jag såg mammig ut. Snällt.

Nu orkar jag inte skriva mer. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: