2009-10-07
 19:00:22

Nej inte precis min dag idag.

Jag är inte på bra humör idag. Nu glömde jag helt bort varför..
Ja så kan det gå. Eller jag ska försöka förklara ändå.
Jo jag är för det första som ett päron, väldigt brusig.. Nä men ni vet att man kan typ knappt hålla ett päron utan att det blir mjukt, sån är jag bara man trycker någonstans på mig gör det ont. Kan inte gå normalt eftersom jag trampade på något metalligt igår med hälen.. Och jag har blåmärke på armen från att vi hade bågskytte innan idag och jag var sämst bytheway. Har av någon dum anledning laddat hem safari, så allt jag skriver får ett sånt där rött sträck under sig för det är "fel stavat". ..
Jag och Sally har en viktig chatt som jag vill delge nu
olivia säger:
ta upp din äckliga tallrik.. bara så du vet så tog leo benet som var kvar och det är farligt för hundar smart sally
sälly säger:
du kunde ju  tagit det ifrån honom när du såg att han tog det ? Smart olivia
olivia säger:
nej jag såg inte det,. jag såg bara att din tallrik var tom smart sally
sälly säger:
vad du villa mig ?
du ska ju inte säga ngt du brukar ju ha halva köket därnere?
förresten så har jag redan tagit min tallrik
olivia säger:
ja men inga farliga ben till leo iaf
Ja nu
efter leo åt upp benet
sälly säger:
vad ska jag göra åt saken nu ?
Du tycker ju inte ens om leo ju
olivia säger:
kanske ska du göra dig osynlig
jag älskar leo
sälly säger:
aa
verkligen
olivia säger:
jo men du dödar jju han
sälly säger:
nej ?
han dör inte av det olivia ,
olivia säger:
jo hundar ska inte äta ben på F, fågel, fisk och fläsk
dom kan visst dö av det
sälly säger:
ja, men jag vet ju inte vad jag ska göra nu precis ?
olivia säger:
nä det kanske du inte vet
sälly säger:
precis


olivia säger:
ta upp din äckliga tallrik.. bara så du vet så tog leo benet som var kvar och det är farligt för hundar smart sally
sälly säger:
du kunde ju  tagit det ifrån honom när du såg att han tog det ? Smart olivia
olivia säger:
nej jag såg inte det,. jag såg bara att din tallrik var tom smart sally
sälly säger:
vad du villa mig ?
du ska ju inte säga ngt du brukar ju ha halva köket därnere?
förresten så har jag redan tagit min tallrik
olivia säger:
ja men inga farliga ben till leo iaf
Ja nu, efter leo åt upp benet
sälly säger:
vad ska jag göra åt saken nu ?
Du tycker ju inte ens om leo ju
olivia säger:
kanske ska du göra dig osynlig
jag älskar leo
sälly säger:
aa
verkligen
olivia säger:
jo men du dödar ju han
sälly säger:
nej ?
han dör inte av det olivia ,
olivia säger:
jo hundar ska inte äta ben på F, fågel, fisk och fläsk
dom kan visst dö av det
sälly säger:
ja, men jag vet ju inte vad jag ska göra nu precis ?
olivia säger:
nä det kanske du inte vet
sälly säger:
precis
Så kul är mitt liv. Imorgon är det gemu vilket suger för jag kommer inte ihåg något om harmoniska mollskalor.
Om ni inte märkt det så är det "Oliviaärsämstpåallt"-dagen idag. Plus jag är fattig och vill ha en vinterjacka för jag börjar frysa i min jeansjacka, men jag har hört att kyla är bra för blodcirkulationen så det är säkert bara bra för mig.
Om jag skulle såhär ha en genre på min blogg så skulle det vara egocentrisk. Alltså inte bra ego som typ Egoinas värld utan mer att det är synd om mig fast jag inte har någon anledning alls. Men sån är jag. Jag är en dum, elak, självupptagen människa och jag hade absolut inte varit kompis med mig själv om jag varit någon annan om ni fattar.. Jag skriver detta eftersom ingen läser min blogg ändå. Och nu har jag kommit in i någon slags fas där jag inte kan sluta heller, är bara väldigt arg idag. Utan anledning såklart. Och nej jag är inte deprimerad eller vill inte heller ha någon som tror att jag verkligen vill ha något stöd för det vill jag inte.


Detta skrev jag igår, men min data stängde av sig själv så jag hann aldrig publicera det.. Tur att jag inte känner så längre. Är hos Emma nu,  hon är fin =) vi har planer på att flytta till Norge nästa sommar tydligen..


hugo
PUBLICERAT: 2009-10-08, 02:58:08 | URL: http://inthemysterytimeofcoldandrain.blogg.se/

jag kanske läser. Du och sally är ganska knäppa!


scceb
PUBLICERAT: 2009-10-19, 19:16:14 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

HAHAHA din och sallys konversation,, helt suverän!! du är så cool olivia,, jag vill vara som dig. fast det visste du kanske redan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: