2009-09-11
 22:09:39

det är aldrig någon som kommenterar så ni behöver ju inte läsa då heller!

Iallafall så sitter jag och Hugo här bredvid varandra i min säng med varsin dator och chattar med varandra.

Vi vågar inte prata på riktigt helt enkelt...

Hugo undrar om detta blogginlägget verkligen var nödvändigt, jag tänker svara att "Ja, det är ungefär lika viktigt som farmville"

Förresten så farmar Hugo nu (visste väl att han var en bonde innerst inne, som iofs lyssnar på lisa ekdahl)

Hugo sa nyss "min lärare har jobbat med henne" (lisa alltså) Jag vet inte hur många gånger jag har hört han säga det.. Och jag bryr mig fortfarande lika lite som jag gjorde första gången han sa det.

Nej nu ska jag inte blogga mer om oviktiga saker, kan nämna att imorgon är det fest och det ser jag fram emot som tusan!


hugo
PUBLICERAT: 2009-09-11, 22:11:36 | URL: http://inthemysterytimeofcoldandrain.blogg.se/

hej babe :) jag kommenterar trots ditt oerhört nedvärderande inlägg.


miranda
PUBLICERAT: 2009-09-12, 11:06:44

jag kommenterar ju stup i kvarten :o idag ses viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hphph


beccs
PUBLICERAT: 2009-09-12, 14:36:34 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

jag tycker att ditt inlägg var bra :D see you later alligator!!


Pappa
PUBLICERAT: 2009-09-14, 21:16:36

Jag har kollat och läst Hugos blogg, han skiver väldigt fint om dig så var lite snäll tillbaka. Jag kollar ofta på din blogg, du har ett annat hängivet fans, din farmor.



Puss o kram



Pappa


Elsie Persson
PUBLICERAT: 2009-09-16, 19:51:16

Hej lilla gumman du vet att farmor älskar dig Jag tycker som pappa att du skall vara snäll mot Hugo

du är lite för negativ ibland Önskar dig allt gott

Kram Farmor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: