2009-09-11
 08:59:50

Hej dag

Här sitter jag och lyssnar på Nrj "break up call" det är lite stört.. speciellt denna tjejen

Och idag kommer bli en spännande dag känner jag på mig ..

Förresten så hade jag och Isac ett samtal igår om tvn som bevisar hur envis min lillebror är

Ungefär såhär var det

Jag kollar på tv, Isac kommer hem

Isac: Hur länge har du kollat på tv ?

Jag: I typ max en kvart

Isac: Men det är ju skitlänge!

Jag: Nej....

Isac: Jo!

Jag: Nej!

Isac: Jo

Jag: Nej Isac!

Isac: Joooho

Så jag ger upp.

Senare på kvällen

Isac kollar nu på tv och jag vill kolla

Jag: Isac nu vill jag byta kanal, vi har kollat på nikelodeon i mer än en timme

Isac: Ja men du kollade EN KVART innan!

Jag: Isac, en kvart är mycket mindre än en timme.

Isac: Nej det är det inte!

Jag: Jo, släpp fjärrkontrollen nu!


Isac vägrar och lägger sig på fjärrkontrollen. Så i ca 10 min försöker jag få tillbaka fjärrkontrollen och tillslut bryter mamma in och jag vinner..

En annan sak Isac också envisas om är att han är helt säker på att dom i OLW-reklamen sjunger "fredags-nys"
INTE fredags-mys.


beccs
PUBLICERAT: 2009-09-12, 14:35:09 | URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

vad mysko.. jag blev ledsen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: